53 тралейбус
45.00 BYN
Памер: 210x290 мм
Вага: 330 г
Purchase
Апісаньне
53 тралейбус. Вавілонская мяшанка гісторыі / Багдан Даўгяла ; пераклад з рускай мовы Паўла Касцюкевіча. – Мінск : Выдавец Р. М. Цымбераў, 2024. – 96 с.
ISBN 978-985-7303-88-5
За аснову сюжэта графічнага рамана «53 тралейбус» былі ўзяты апавяданні Ўладзіміра Рабіновіча з кнігі "Рабіновіч, як табе не сорамна", вольны пераказ неапублікаваных мемуараў адваката Айзіка Ленчнара, гарадская легенда пра тры танкі і іншыя гісторыі. Любое супадзенне з рэальнасцю аўтар лічыць сваёй заслугай.
ФРАГМЕНТ З КНІГІ Паглядзець
ПРА АЎТАРА
Даўгяла Багдан Уладзіміравіч нарадзіўся 13 лістапада 1996 года у Менску. Па адукацыі – віяланчэліст класічнай акадэмічнай школы. У 2017 годзе скончыў МДМК ім. М. І. Глінкі, у 2023 – Беларускую дзяржаўную акадэмію музыкі. Працуе ў аркестры. Паралельна з прафесійнай дзейнасцю з ранняга юнацтва малюе як графік-аматар. Графічныя лінейныя работы выкананыя пяром, тушшу і размаляваныя акварэллю. Свой графічны стыль адносіць да урбаністычнай псіхагеаграфіі. Удзельнічаў у чатырох супольных і трох“ персанальных выставах, якія праходзілі у сценах Іудзейскага рэлігійнага аб'яднання, маладзёжнага клуба «Натыў» і галерэі Беларускага саюза дызайнераў. Таксама працуе ў жанры комікса і графічнага рамана, мае шэраг выдадзеных кнігі і часопісаў.
ISBN 978-985-7303-88-5
За аснову сюжэта графічнага рамана «53 тралейбус» былі ўзяты апавяданні Ўладзіміра Рабіновіча з кнігі "Рабіновіч, як табе не сорамна", вольны пераказ неапублікаваных мемуараў адваката Айзіка Ленчнара, гарадская легенда пра тры танкі і іншыя гісторыі. Любое супадзенне з рэальнасцю аўтар лічыць сваёй заслугай.
ФРАГМЕНТ З КНІГІ Паглядзець
ПРА АЎТАРА
Даўгяла Багдан Уладзіміравіч нарадзіўся 13 лістапада 1996 года у Менску. Па адукацыі – віяланчэліст класічнай акадэмічнай школы. У 2017 годзе скончыў МДМК ім. М. І. Глінкі, у 2023 – Беларускую дзяржаўную акадэмію музыкі. Працуе ў аркестры. Паралельна з прафесійнай дзейнасцю з ранняга юнацтва малюе як графік-аматар. Графічныя лінейныя работы выкананыя пяром, тушшу і размаляваныя акварэллю. Свой графічны стыль адносіць да урбаністычнай псіхагеаграфіі. Удзельнічаў у чатырох супольных і трох“ персанальных выставах, якія праходзілі у сценах Іудзейскага рэлігійнага аб'яднання, маладзёжнага клуба «Натыў» і галерэі Беларускага саюза дызайнераў. Таксама працуе ў жанры комікса і графічнага рамана, мае шэраг выдадзеных кнігі і часопісаў.
Водгукі
Неабходны Лагін або Рэгістрацыя, каб напісаць водгук.
Раім паглядзець
Пра гэтую кніжку Алеся Місуны нехта скажа: «Кніжка ўспамінаў». І будзе мець рацыю, бо нават пад павелічальным шклом у ёй не знойдзеш хоць друбінкі выдуманага. Усё было! І ўсё ж гэта больш, чым успаміны. Гэта — малюнак, дзе за буйнымі, кожным разам нечаканымі і глыбокімі зместам слядамі пэндзля, відаць тыя падзеі, тыя людзі з іх светаадчуваннем, тое жыццё, часта — змаганне за жыццё… Пярлінкі кароткіх апавяданняў вабяць сённяшняга чытача духам таго даўняга, ужо забытага і незваротнага часу, побыту, сярод якога прайшло маленства аўтара.
“…Гэта кніжка пра тое, чаго не бывае, ніколі не было і ў прынцыпе не можа быць. Гэта чыстая проза без ніякай публіцыстыкі, без нічога, што магло б здарыцца ў рэальнасці. Не ведаю, наколькі мне гэта ўдалося, я хацеў напісаць кніжку ні пра што. І калі мне ўдалося напісаць кніжку ні пра што, я буду адчуваць сябе шчаслівым чалавекам…” (Сяргей Дубавец)
Вітольд Шаблоўскі аўтаспынам абʼязджае Косава, падвозіць мясцовых на Кубе на старэнькім пежо, знаёміцца з бяздомнай полькай на лонданскім вакзале, праходзіць украінскую мяжу разам з перакупамі на кантрабандным аўтамабілі, размаўляе з албанскімі будаўнікамі ды грэчаскімі бізнесоўцамі... Усё дзеля таго, каб пачуць рэальныя гісторыі людзей, якія жывуць у перыяд трансфармацый. Для кожнага героя наступіў новы час, але ці змяніліся старыя звычкі?