Рэнесанс
5.00 BYN
Size: 130x200 mm
Weight: 185 g
Purchase
Description
Пераклад з англійскай А. Арловай. — Мінск: Беларускі гуманітарны адукацыйна-культурны цэнтр, 1997. — 96 с. — (Адкрытае грамадства.)
ISBN 985-6012-36-8.
Пераклад паводле Peter Burke. The Ranaissance. Macmillan Press LTD, 1987
У сваёй кнізе знакаміты навуковец з Кембрыджа дыстанцуецца ад агульнапрынятага погляду на Рэнесанс як на з’яву чыста італьянскую, новую, якую лёгка аддзяліць ад часоў Сярэднявечча. Ён падкрэслівае захаванне сярэднявечных традыцый у літаратуры і мастацтве, працэс творчай адаптацыі класічных форм і каштоўнасцяў да новага культурнага і сацыяльнага кантэксту як у Італіі, так і па ўсёй Еўропе.
Аўтар разглядае праявы Рэнесансу ў мастацтве, літаратуры і музыцы, пачынаючы з яго вытокаў і завяршаючы XVII ст., калі моцны рух распаўся на нязначныя плыні.
ЗМЕСТ
1. Міф аб Рэнесансе
2. Італія: адраджэнне і абнаўленне
3. Рэнесанс за мяжой, або выкарыстанне Італіі
4. Распад Рэнесансу
5. Заключэнне
Бібліяграфія
Паказальнік
Пра аўтара
Пітэр Бэрк (Peter Burke)— брытанскі гісторык культуры, эксперт па гісторыі новага і найноўшага часу. Нарадзіўся ў 1937 годзе ў сям'і каталіка і хрышчонай габрэйкі. Вучыўся ў езуіцкім вучылішчы і ў каледжы святога Іаана пры Оксфардскім універсітэце. У 1962—1979 гг. працаваў у Школе еўрапейскіх даследаванняў Універсітэта Сасэксу ў якасці выкладчыка і старшага выкладчыка. Затым перайшоў на працу ў каледж Эмануэля пры Кембрыджскім універсітэце, дзе атрымаў званне прафесара гісторыі культуры. Вядзе калонку, прысвечаную пытанням культуры, у бразільскай газеце “Folha de Sao Paulo”. Сябар Еўрапейскай акадэміі, чалец Каралеўскага гістарычнага таварыства Вялікабрытаніі.
ISBN 985-6012-36-8.Пераклад паводле Peter Burke. The Ranaissance. Macmillan Press LTD, 1987
У сваёй кнізе знакаміты навуковец з Кембрыджа дыстанцуецца ад агульнапрынятага погляду на Рэнесанс як на з’яву чыста італьянскую, новую, якую лёгка аддзяліць ад часоў Сярэднявечча. Ён падкрэслівае захаванне сярэднявечных традыцый у літаратуры і мастацтве, працэс творчай адаптацыі класічных форм і каштоўнасцяў да новага культурнага і сацыяльнага кантэксту як у Італіі, так і па ўсёй Еўропе.
Аўтар разглядае праявы Рэнесансу ў мастацтве, літаратуры і музыцы, пачынаючы з яго вытокаў і завяршаючы XVII ст., калі моцны рух распаўся на нязначныя плыні.
ЗМЕСТ
1. Міф аб Рэнесансе
2. Італія: адраджэнне і абнаўленне
3. Рэнесанс за мяжой, або выкарыстанне Італіі
4. Распад Рэнесансу
5. Заключэнне
Бібліяграфія
Паказальнік
Пра аўтара
Пітэр Бэрк (Peter Burke)— брытанскі гісторык культуры, эксперт па гісторыі новага і найноўшага часу. Нарадзіўся ў 1937 годзе ў сям'і каталіка і хрышчонай габрэйкі. Вучыўся ў езуіцкім вучылішчы і ў каледжы святога Іаана пры Оксфардскім універсітэце. У 1962—1979 гг. працаваў у Школе еўрапейскіх даследаванняў Універсітэта Сасэксу ў якасці выкладчыка і старшага выкладчыка. Затым перайшоў на працу ў каледж Эмануэля пры Кембрыджскім універсітэце, дзе атрымаў званне прафесара гісторыі культуры. Вядзе калонку, прысвечаную пытанням культуры, у бразільскай газеце “Folha de Sao Paulo”. Сябар Еўрапейскай акадэміі, чалец Каралеўскага гістарычнага таварыства Вялікабрытаніі.
Products You May Like
Кніга складаецца з нарысаў пра тых вучоных-філолагаў, якія ў ХІХ−ХХІ стагоддзях распрацоўвалі разнастайныя праблемы ўсходнеславянскай лінгвістыкі. Падаюцца характарыстыкі асноўных прац, біяграфічная інфармацыя, факты навуковай і педагагічнай дзейнасці.
У кнізе разглядаецца эканамічная сістэма Германіі, наймагутнейшай гаспа даркі Еўропы. Паказаны гістарычныя і тэарэтычныя вытокі германскай мадэмі, галіновая структура яе гаспадаркі, месца ў мадэлі розных элементаў развіцця ча лавечага патэнцыялу, аналізуецца эканамічная палітыка нямецкай дзяржавы.
sale
Ткацкія ўзоры, змешчаныя ў гэтай кнізе, зусім не выпадковыя. Кожны з іх узяты з рэальных прыкладаў нацыянальнага традыцыйнага мастацтва. Аднак іх фрагментарнасць, незавершанасць мусіць нагадаць нам пра тое разбурэнне, якое цягам стагоддзяў перажывала нашая спадчына, традыцыя і культура і якое візуальна можна ўявіць так, быццам моль аб’ела тканае палатно. Незапоўненыя клеткі крыжаванкі – гэта “дзірачкі” ў посцілцы, якую можна “адрамантаваць” (“зацыраваць”), упісаўшы туды правільныя адказы.














