Дзеткам

Кнігі

Christmas gift

Comics

Journals and almanacs

Tales

Аўдыёкнігі

Выдавецтвы

Календары

Музыка

Рознае

Authors

Уводзіны ў геаграфію

Уводзіны ў геаграфію
2.88 BYN
Size: 130x200 mm
Weight: 430 g

Purchase

out of stock
Выдавец Логвінаў ІгарProseПеракладыЭсэістыкаPoetryАндруховіч ЮрыПераклады Андрэя ХадановічаПераклады Марыны Шоды

Description

Паэзія, проза, эсэістыка / Пер. з укр. М. Шоды й А. Хадановіча. — Менск: Логвінаў, 2006. — 438 с.

ISBN 985-6701-88-0

"Ёсьць гарады, у якія ня можна ўвайсьці цераз браму.
Ёсьць гарады, у якія ня можна ўвайсьці".

"Рэч у тым, што мы по-свойму шчасьлівыя… Мы шчасьлівыя тым, што нічога ня ведаем пра сьвет. Мы яшчэ толькі рыхтуемся зьдзейсьніць свой пераход цераз Альпы… Але ня будзьма забягаць наперад. Геаграфію трэба пачынаць з азоў. Для нас яна яшчэ не пачыналася".

"Калі б свайго часу Нехта, Хто Раздае Геаграфію, параіўся са мною, дык сёньня ўсё выглядала б іначай. Але Ён разьмясьціў нашую краіну менавіта там, дзе Яму заманулася. Дзякуем і за гэтае".

Юрый Андруховіч



Артыкул пра аўтара ў Вікіпэдыі (укр.)

Гутарка Андрэя Хадановіча з Юрыем Андруховічам у часопісе "Дзеяслоў"

Паглядзець апісаньне цалкам

Product Reviews

Login or Register to write the first review.

Products You May Like

Кайс Марына
Чаму на старонках няма нумароў? Дзеля чаго след застаецца пустым? Ці расказвае кніга толькі пра чалавека, прапануючы рухацца скрозь гульню ў словы? Як перакрыжоўваюцца формы ценяў на дрэвах, камянях і паперы з пошукам працягу ў апошняй кропцы? Куды знікае чалавек і навошта яго знаходзіць? Ці з’яўляецца адказ адзіным водгукам на пытанне? Адкуль пачынаецца кніга?
Ракус Станіслаў
Раман “Нататкі ў плыні часу” мае аўтабіяграфічную аснову. У цэнтры аповеду настаўнік вячэрняй школы і яго штодзённая педагагічная праца, поўная кур’ёзных сітуацый і парадоксаў. Канфлікт паміж дабром і злом трансфармуецца ў канфлікт паміж асобай і сістэмай (школьнай і грамадскай), у якой асоба вымушана існаваць. Станіслаў Ракус выкарыстоўвае новыя для славацкай літаратуры кампазіцыйныя і сюжэтныя прыёмы, што робіць яго творчасць наватарскай.
Даўгяла Багдан
За аснову сюжэта графічнага рамана «53 тралейбус» былі ўзяты апавяданні Ўладзіміра Рабіновіча з кнігі "Рабіновіч, як табе не сорамна", вольны пераказ неапублікаваных мемуараў адваката Айзіка Ленчнара, гарадская легенда пра тры танкі і іншыя гісторыі. Любое супадзенне з рэальнасцю аўтар лічыць сваёй заслугай.