Дзеткам

Кнігі

Калядны падарунак

Коміксы

Часопісы і альманахі

Казкі

Аўдыёкнігі

Выдавецтвы

Музыка

Рознае

Аўтары

Прамоўленае
8.00 руб.
Памер: 130x200 мм
Вага: 270 г

Purchase


МастацтвазнаўстваПубліцыстыкаЭсэістыкаНавукова-папулярная літаратураКультуралёгіяХарэўскі Сяргей

Апісаньне

Вільня: Выдавецтва Эўрапейскага гуманітарнага ўнівэрсытэту, 2008. — 149 с. Цьвёрдая вокладка.

ISBN 978-9955-773-12-2

У кнізе вядомага гісторыка культуры, культуроляга і мастака Сяргея Харэўскага сабраныя эсэ, радыйныя скрыпты і лекцыі розных гадоў, аб’яднаныя агульнай для іх своеасаблівай мэтодыкай раскрыцьця тэмы, якую, бадай, можна вызначыць як “параўнальнае мастацтвазнаўства”. 

 

Артыкул пра аўтара ў Вікіпэдыі

Ганна Кісьліцына пра кнігу на Радыё Свабода

"ПраМоўленае" – паэтычныя элегіі стратаў беларускай культуры (Валянціна Аксак, Радыё Свабода)

 

ЗЬМЕСТ

Адам Глёбус. Прамоўлены гуманізм

Субкультура гвалту: каторы колер наш?
Мэтафара пекла па-беларуску: дагнаць перасоўнікаў
Варгола — Кішчанка: колькі адрозьненьняў
Большы за свой народ
Ленін заўжды жывы
Скрайнасьці сыходзяцца, альбо мастацтва таталітарызму
Рэмень ад этудніка. Чаму энцыкляпэдыі маўчаць пра Рамана Семашкевіча ды Давыда Якерсона
Вільня ў беларускім фокусе
Урбіцыд
Бараніце муры свае
Беларуская Камагена. Як аднавіць нашыя соты?
Колькі шчыгулаў да разуменьня Менску
Мастакоўская літаратура. Літарацкая дзейнасьць масткоў і дойлідаў ХХ стагодзьдзя

Па плыні

Водгукі

Неабходны Лагін або Рэгістрацыя, каб напісаць водгук.

Раім паглядзець

Бераснявічус Гінтарас
Кніга, якую напісаў слынны літоўскі міфолаг і рэлігіязнаўца Гінтарас Бераснявічус, стараецца адказаць на пытанне пра тое, як у розныя часы на гэтых землях, населеных балтамі і – вузей – літоўцамі, уяўлялі сабе працяг існавання пасля смерці, а таксама як і чаму ўяўленні пра гэта з цягам часу змяняліся. У кнізе багата выкарыстана звестак з параўнаўчай міфалогіі і фальклору.
зьніжка
Багдановіч Вікторыя
Ткацкія ўзоры, змешчаныя ў гэтай кнізе, зусім не выпадковыя. Кожны з іх узяты з рэальных прыкладаў нацыянальнага традыцыйнага мастацтва. Аднак іх фрагментарнасць, незавершанасць мусіць нагадаць нам пра тое разбурэнне, якое цягам стагоддзяў перажывала нашая спадчына, традыцыя і культура і якое візуальна можна ўявіць так, быццам моль аб’ела тканае палатно. Незапоўненыя клеткі крыжаванкі – гэта “дзірачкі” ў посцілцы, якую можна “адрамантаваць” (“зацыраваць”), упісаўшы туды правільныя адказы.