Партрэты
5.90 руб.
Памер: 130x200 мм
Вага: 295 г
Purchase
Няма на складзе
Апісаньне

ISBN 978-985-7021-28-4
У кнізе сабраная калекцыя літаратурных партрэтаў. Большасць калекцыі складзена з вобразаў блізкіх і вельмі блізкіх людзей, якіх аўтар цудоўна ведаў. Таму тэксты прасякнуты цёплымі пачуццямі любові і спагады. А таксама ў кнізе змешчаны партрэты творцаў, з якімі аўтар не быў асабіста знаёмы, але чые творы моцна на Адама Глобуса паўплывалі.
Артыкул пра аўтара ў “Вікіпэдыі”
Блог аўтара ў “LiveJournal”
ЗМЕСТ
Частка першая. Блізкія людзі
Максім. Словы пра паэта Максіма Танка
Валодзя. Словы па скульптара Валодзю Жбанава
Еўдакія. Словы пра паэтку Еўдакію Лось
Уладзімір. Словы пра пісьменніка Уладзіміра Караткевіча
Міхась. Словы пра паэта Міхася Стральцова
Янка. Словы пра пісьменніка Івана Антонавіча Брыля
Міхаіл. Словы пра мастака Міхаіла Савіцкага
Гаўрыла. Словы пра мастака-манументаліста Гаўрылу Вашчанку
Май. Словы пра мастака-жывапісца Мая Данцыга
Частка другая. Партрэты
Майсей. Словы пра літаратара Майсея Кульбака
Кастусь. Словы пра скульптара Кастуся Сароку
Частка трэцяя. Бацькі
Чэсь. Словы пра тату майго, Чэся (Вячаслава) Адамчыка, напісаныя да ягонага 80-годдзя
Ніна. Словы пра сыход мамы маёй — Ніны Глобус
Фрагменты з кнігі Паглядзець
Водгукі
Неабходны Лагін або Рэгістрацыя, каб напісаць водгук.
Раім паглядзець
У гэтай кнізе Адама Глобуса сабраныя партрэты выдатных майстроў літаратуры і мастацтва. Іх усіх добра ведае аўтар, таму чытач убачыць шмат асабістага і кранальнага, таго, пра што не змогуць напісаць іншыя. На першы погляд, суб’ектывізм Глобуса можа падавацца занадта катэгарычным, але яго кампенсуе шчырасць і праўдзівая любоў да апісаных творцаў.
«Гляну я ў аконца...» – другі раман з «Менскай трылогіі» Сяргея Пясецкага, славутага польска-беларускага празаіка. Аўтар з уласцівай яму каларытнасцю распавядае пра закрытае і поўнае таямніцаў зладзейскае асяроддзе Менска пачатку ХХ стагоддзя.
У кнігу ўвайшлі прыпавесці вядомай трылогіі “Удог”, якія адлюстроўваюць праявы ментальнасці айчыннага грамадства, экзістэнцыйныя варункі яго культурна-этнічных трансфармацый на пераломных гістарычных этапах; апавяданні — мастацкая інтэрпрэтацыя досведу пісьменніка ад назіранняў і роздуму над жыццёвымі з’явамі і калізіямі дзён прамінулых і дня сённяшняга; эсэ — вынік сузірання і філасофскага аналізу.