Дзеткам

Кнігі

Калядны падарунак

Коміксы

Часопісы і альманахі

Казкі

Аўдыёкнігі

Выдавецтвы

Календары

Музыка

Рознае

Аўтары

Адваротны бок люстра

Адваротны бок люстра
5.10 BYN
Памер: 130x200 мм
Вага: 265 г

Purchase

Няма на складзе
Выдавец Логвінаў ІгарПрозаШталенкова Ксенія

Апісаньне

Прыгодніцкі раман. — Мінск: І. П. Логвінаў, 2012. — 112 с.

ISBN 978-985-6991-67-0

Варвара Станкевіч, пятнаццацігадовая школьніца з Вільнюса, выпадкова набыўшы старажытнае люстра, трапляе скрозь яго ў Вільню сярэдзіны XVI стагоддзя, дзе знаёміцца з юным шляхцічам Міхалам Саколічам. Ім выпадзе даведацца пра таямніцу люстраў, пабываць пры каралеўскім двары Жыгімонта II Аўгуста і Барбары Радзівілл і апынуцца ў самым віры інтрыг і змоў.

Пра кнігу:

Каранацыя Ксеніі Шталянковай (фотарэпартаж)

Ксенія Штале(я)нкова: прарыў моладзевай прозы


"Ты страшэнна даўно жывеш у гэтым горадзе, ходзіш міма гэтых будынкаў і дыхаеш выхлапнымі газамі. У свае амаль шаснаццаць гадоў ты цвёрда верыш у дзве рэчы: тэорыю гравітацыі і Сеціва. Калі табе кажуць пра рамантыку і прыгоды, ты спагадліва ўсміхаешся і стомлена адказваеш, што ўсё гэта ў мінулым і дарэмныя мары не для цябе. І толькі ўвечары, кладучыся спаць, ты сумуеш пра часы, у якія ты ніколі не трапіш, марыш пра нездзяйсняльнае і нават не здагадваешся, што табе ўсяго толькі трэба зазірнуць у люстра…"

Водгукі

Неабходны Лагін або Рэгістрацыя, каб напісаць водгук.

Раім паглядзець

Казарцев Евгений
Что будет, если пенсионерка в один день начнёт просвечивать? А если в многоэтажке на окраине Минска проснётся Том Йорк? Эти и другие истории — в дебютном сборнике Евгения Казарцева “F43”.
Аўтары нумару: Эліза Ажэшка, Валеры Гапееў, Аксана Данільчык, Сяргей Дубавец, Валерыя Кустава, Франц Сіўко, Аксана Спрынчан.
Ракус Станіслаў
Раман “Нататкі ў плыні часу” мае аўтабіяграфічную аснову. У цэнтры аповеду настаўнік вячэрняй школы і яго штодзённая педагагічная праца, поўная кур’ёзных сітуацый і парадоксаў. Канфлікт паміж дабром і злом трансфармуецца ў канфлікт паміж асобай і сістэмай (школьнай і грамадскай), у якой асоба вымушана існаваць. Станіслаў Ракус выкарыстоўвае новыя для славацкай літаратуры кампазіцыйныя і сюжэтныя прыёмы, што робіць яго творчасць наватарскай.