Поўня
6.00 BYN
Size: 130x200 mm
Weight: 200 g
Purchase
out of stock
Description
Выбранае. — Мінск: Кнігазбор, 2015. — 144 с. — (Бібліятэчка часопіса “Дзеяслоў”; выпуск 17).

ISBN 978-985-7119-74-5.
Зборнік выбранага Леаніда Галубовіча “Поўня” змяшчае ў сабе найлепшыя вершы аўтара (па яго версіі), напісаныя за трыццаць пяць гадоў, што ўваходзілі ў шэсць яго папярэдніх кніжак, а таксама “зацемкі з левай кішэні” з аднайменнага выдання, якія тычацца літаратурнай творчасці. Зрытмізаваная сэрцам і зарыфмаваная душой зямная філасофія жыцця разлічана на вузкае кола абазнаных прыхільнікаў краснага пісьменства.
ПРА АЎТАРА
Леанід Галубовіч нарадзіўся ў 1950 годзе ў вёсцы Вароніна Клецкага раёна Мінскай вобласці. Скончыў Грыцэвіцкую СШ (1967), Слуцкае ГПТВ-97 (1968), працаваў электрыкам на прадпрыемствах Жабінкі, Слуцка, Клецка і ў родным калгасе. Служыў у Савецкай Арміі (1969—1971). Скончыў двухгадовыя Вышэйшыя літаратурныя курсы пры Літінстытуце імя Горкага ў Маскве (1987—1989). Працаваў рэдактарам на Беларускім тэлебачанні (1990—1994), у часопісе “Крыніца” (1994—2001), тыднёвіку “Літаратура і мастацтва” (2002—2010). Аўтар кніг “Таемнасць агню” (1984), “Споведзь бяссоннай душы” (1989), “Таемнасць споведзі” (1993), “Заложнік цемры” (1994), “Зацемкі зь левай кішэні” (1998), “апошнія вершы леаніда галубовіча” (2000), “Сыс і Кулуары” (2010), “З гэтага свету” (2012). У перакладзе на рускую мову ў Маскве выходзіла кніжка “Аист без гнезда” (1989). Асобныя творы перакладаліся на іншыя мовы свету. Лаўрэат прэміі тыднёвіка “ЛіМ”, часопісаў “Нёман” і “Маладосць”, прыватнай берасцейскай “Мядовай прэміі”, літаратурных прэмій “Залатая літара” і “Залаты апостраф”.
ЗМЕСТ Паглядзець
ФРАГМЕНТ З КНІГІ Паглядзець

ISBN 978-985-7119-74-5.
Зборнік выбранага Леаніда Галубовіча “Поўня” змяшчае ў сабе найлепшыя вершы аўтара (па яго версіі), напісаныя за трыццаць пяць гадоў, што ўваходзілі ў шэсць яго папярэдніх кніжак, а таксама “зацемкі з левай кішэні” з аднайменнага выдання, якія тычацца літаратурнай творчасці. Зрытмізаваная сэрцам і зарыфмаваная душой зямная філасофія жыцця разлічана на вузкае кола абазнаных прыхільнікаў краснага пісьменства.
ПРА АЎТАРА
Леанід Галубовіч нарадзіўся ў 1950 годзе ў вёсцы Вароніна Клецкага раёна Мінскай вобласці. Скончыў Грыцэвіцкую СШ (1967), Слуцкае ГПТВ-97 (1968), працаваў электрыкам на прадпрыемствах Жабінкі, Слуцка, Клецка і ў родным калгасе. Служыў у Савецкай Арміі (1969—1971). Скончыў двухгадовыя Вышэйшыя літаратурныя курсы пры Літінстытуце імя Горкага ў Маскве (1987—1989). Працаваў рэдактарам на Беларускім тэлебачанні (1990—1994), у часопісе “Крыніца” (1994—2001), тыднёвіку “Літаратура і мастацтва” (2002—2010). Аўтар кніг “Таемнасць агню” (1984), “Споведзь бяссоннай душы” (1989), “Таемнасць споведзі” (1993), “Заложнік цемры” (1994), “Зацемкі зь левай кішэні” (1998), “апошнія вершы леаніда галубовіча” (2000), “Сыс і Кулуары” (2010), “З гэтага свету” (2012). У перакладзе на рускую мову ў Маскве выходзіла кніжка “Аист без гнезда” (1989). Асобныя творы перакладаліся на іншыя мовы свету. Лаўрэат прэміі тыднёвіка “ЛіМ”, часопісаў “Нёман” і “Маладосць”, прыватнай берасцейскай “Мядовай прэміі”, літаратурных прэмій “Залатая літара” і “Залаты апостраф”.
ЗМЕСТ Паглядзець
ФРАГМЕНТ З КНІГІ Паглядзець
Products You May Like
"Проза" Янкі Юхнаўца (1921–2004) — новая кніга ў серыі "Спадчына: агледзіны" — першае ў Беларусі выданне празаічнай спадчыны гэтага пісьменніка-эмігранта. Том склалі апавяданні, няскончаная аповесць "Яно", "Запіскі і зацемкі…". Напісаныя самабытнай мовай, арыгінальныя творы маюць паспрыяць вяртанню імя аўтара ў літаратуру.
Гэта кніга пра Нараўлянскі палац – стары дом на беразе Прыпяці, напоўнены любоўю, фартэпіяннай музыкай і сямейнымі сакрэтамі. Гэта літаратурнае даследаванне, у якім біяграфія палаца пераплятаецца з асабістай гісторыяй аўтара. Таксама гэта аповед пра людзей, якія называлі палац сваім домам, і пра эпохі, што праносіліся за яго вокнамі.
«Сонька» — гэта вялікая і адначасова камэрная, простая, хоць і нялёгкая, прыцішаная, хоць і жарсная, пацыфічная і адначасова брутальная гісторыя, перапоўненая каханьнем. Аўтар скрыжоўвае канвэнцыі ваеннай і мілоснай прозы, каб расказаць пра «даўным-даўно» і «цяпер», пра «тут» і «там», пра пекла і рай памяці.














