Трынаццаць гісторый пра мёртвага ката
3.30 BYN
Памер: 130x200 мм
Вага: 120 г
Purchase
Няма на складзе
Апісаньне
Мінск: Логвнаў, 2010. — 98 с. — (Галерэя Б).ISBN 978-985-6901-94-5
Напружыць усе сілы і паглядзець праз свае маскі ў гэтай кнізе. Зрабіць некалькі колаў па пакоі і падыйсці да Гары. Пабачыць у яго акулярах свой адбітак. Паглядзець глыбей. Яшчэ глыбей. Наскрозь. Супасці з гэтай маскай назаўжды. Нарэшце ахапіць Усё.
Мяне, пераборлівага чытача, прыемна ўразіла проза Наталкі Харытанюк. Яе кніга "Трынаццаць гісторый пра мёртвага ката" — адкрыццё. Усім, хто любіць беларускую літаратуру, настойліва раю прачытаць твор Наталкі.
(Адам Глобус, www.adam-hlobus.livejournal.com)
ЗМЕСТ
Мой апошні аргумент: зачын
1. Аблокі
2. Мілы Гары
3.Мёртвы кот
Магічны тэатр: эпіграф
4. Архан, Архан
5.Палімпсэст
6. Райнер. Марыя. Рыльке
Ірландскія хрызантэмы: словы для музыкі,можа быць
7. Кабала
Горы і лагчыны: падарожжа на Поўдзень
8. Дзяды: частка восьмая
9. Фурманка святога Міколы
З менскага нататніка: п’еса для танцораў
10. Рыбкі
11. Лялечны дом
12. Лепшы танец Маргарыты
Трынаццатая гісторыя
Водгукі
Неабходны Лагін або Рэгістрацыя, каб напісаць водгук.
Раім паглядзець
«Знахар» — польскі бэстсэлер 1937 года. Меладраматычны раман Тадэвуша Далэнгі-Мастовіча расказвае пра выбітнага варшаўскага хірурга, прафесара Рафала Вільчура, які пасля страты памяці і шматгадовых бадзянняў пад імем Антонія Касібы трапляе ў рытуал на млын у мястэчку на Браслаўшчыне, дзе нечакана выяўляе ў сабе невытлумачальную здольнасць лячыць людзей.
Апавяданьні, уключаныя ў зборнік знакамітага польскага пісьменьніка Зьбігнева Уладзімежа Фрончка "Анёлы, чэрці і кабеты", ненавязліва прымушаюць чытача думаць. Пра хуткаплыннае жыцьцё, пра сваю місію ў ім, пра каханьне і нянавісьць, пра добрае і нядобрае. Напісаныя па-майстэрску, зь цёплым польскім гумарам, ад якога хочацца ўсьміхацца, а часам і плакаць.
Чатыры маладыя жанчыны прыходзяць на рэаліці-шоу “Мужчына выбірае”, каб знайсці каханне і праславіцца. Але знікненне адной з удзельніц, ананімныя запіскі з перасцярогамі і дзівацкія конкурсы красамоўна падказваюць, што рэжысёр праекта ставіць свой, небяспечны эксперымент, мэта якога зусім не каханне.














