Імёны
2.70 руб.
Памер: 130x200 мм
Вага: 230 г
Purchase
Няма на складзе
Апісаньне

ISBN 978-985-6991-063-2
Сабраныя ў кнізе ўспаміны пра некаторых мастакоў, настаўнікаў і пісьменнікаў нашага часу заснаваны на тым, чаму Адам Глобус сам быў сведкам. Кніга “Імёны” з’яўляецца ў нейкім сэнсе антыподам папярэдняй кнізе Глобуса “сУчаснікі”, бо замест гратэскных герояў у фацэцыях тут старанна выпісаныя ўрачыстыя партрэты вядомых людзей: пісьменніка Караткевіча, паэта Сыса, настаўніка Карпейчыка, мастачкі Русавай, жывапісца Малішэўскага, выкладчыка Хадыкі і мастака Хацкевіча.
“Я нарэшце знайшоў ход, як стварыць не прытарна, не выдумана сапраўднага станоўчага героя. З гэтай мярзотнасці, дробнасці, сУчаснасці, з гэтай рэальнасці бачыш, як раптам пачынае вырастаць вялікая постаць — і вырастае да станоўчага героя”. (Адам Глобус для Belsat.eu)
ЗМЕСТ
УЛАДЗІМІР. Словы пра Уладзіміра Караткевіча
АНАТОЛЬ. Словы пра паэта Анатоля Сыса
САШ. Словы пра таварыша майго, школьнага настаўніка біялогіі — Аляксандра Карпейчыка
ЛЮД. Словы пра мастачку Люду Русаву
АЛЬГЕРД. Словы пра мастака і настаўніка Альгерда Малішэўскага
АЛЕГ. Словы пра выкладчыка Алега Хадыку
ГЕН. Словы пра мастака Гену Хацкевіча-Мінскага
Кароткая аўтабіяграфія, напісаная для кнігі літаратурных партрэтаў “Імёны”
Водгукі
Неабходны Лагін або Рэгістрацыя, каб напісаць водгук.
Раім паглядзець
"Паляванне на Любаву" Галіны Багданавай — інтымная хроніка часоў міжвер’я, дзеянне якой адбываецца ў розныя перыяды беларускай гісторыі, калі кожны змушаны быў вызначаць для сябе і веру, і свае паводзіны, але галоўным заставаўся галоўны Божы дар — Любоў і Каханне. Гэта сцвярджае сваім пазачасавым існаваннем галоўная гераіня Любава і ўсе, хто сустракаецца на яе шляху. Фантастыка, паэтычны рэалізм, фантасмагорыя, сатыра, лірыка — усё сплятаецца на старонках гэтага твора, працяг якога піша самое жыццё.
Цяпер усё апублікаванае А. Бабарэкам пры жыцьці выглядае толькі надводнай часткай айсбэргу, бо большая частка таго, што стваралася пісьменьнікам, у друк ня трапіла. Шмат што засталося ў чарнавіках, накідах, плянах–схемах. Такім чынам, сёньня зьявілася магчымасьць адэкватнай ацэнкі творчасьці і асобы Адама Бабарэкі, а таксама літаратурнага працэсу 1920—30–х гг. увогуле.
За аснову сюжэта графічнага рамана «53 тралейбус» былі ўзяты апавяданні Ўладзіміра Рабіновіча з кнігі "Рабіновіч, як табе не сорамна", вольны пераказ неапублікаваных мемуараў адваката Айзіка Ленчнара, гарадская легенда пра тры танкі і іншыя гісторыі. Любое супадзенне з рэальнасцю аўтар лічыць сваёй заслугай.