Дзеткам

Кнігі

Калядны падарунак

Коміксы

Часопісы і альманахі

Казкі

Аўдыёкнігі

Выдавецтвы

Календары

Музыка

Рознае

Аўтары

Краіна нязьдзейсьненых мараў
12.60 руб.
Памер: 130x200 мм
Вага: 135 г

Purchase

Няма на складзе
ГаліяфыПубліцыстыкаЭсэістыкаГумянюк Юры

Апісаньне

Мінск: Галіяфы, 2014. ─ 204 с. ─ (Бібліятэка Таварыства Вольных Літаратараў).

ISBN 978-985-7021-65-9

Гэта першая кніга эсэістыкі Юрыя Гуменюка. На жаль, ён яе не пабачыць. Амаль два гады таму паэта ня стала. Кніга ўкладзеная і выдадзеныя ягонымі сябрамі. Зборнік аб’яднаў эсэістыку Юрыя Гуменюка, якая друкавалася ў 90-х і 00-х гадах у розных пэрыёдыках ─ часопісах “Калосьсе”, “Czasopis ” (Беласток), літаратурна-філязофскім сшытку “ЗНО” (дадатак да газэты “Культура”). Сабраныя разам гэтыя тэксты ствараюць кранальны партрэт арыгінальнага гарадзенскага творцы.


Артыкул пра аўтара ў Вікіпэдыі


ЗЬМЕСТ

“Максымальна рэалізавацца ў дадзеным часе і прасторы”. Алесь Аркуш

I. Прывід даўніх Крэсаў
   Прывід даўніх Крэсаў

II. Краіна нязьдзейсьненых мараў
   Краіна нязьдзейсьненых мараў
   “Калосьсе” як люстра жыцьця
   Візуальная тэрапія памяці
   Рамантычны фюрэр паэзіі
   Выкараскацца з багны

III. Яснавяльможны пан каменнай вежы
   Інэрцыя правінцыі як гарадзенскі фэномэн
   Яснавяльможны пан каменнай вежы


Фрагмент з кнігі Паглядзець

Прадмова укладальніка Паглядзець

Водгукі

Неабходны Лагін або Рэгістрацыя, каб напісаць водгук.

Раім паглядзець

Харэўскі Сяргей
Кніга эсэ мастацтвазнаўцы, гісторыка архітэктуры і культуры, выкладчыка ЕГУ Сяргея Харэўскага апавядае пра адлюстраванне Мінска мастакамі розных эпох, ад канца XVIII да пачатку XIX стагоддзя. Каб паказаць эвалюцыю мыслення мастакоў-урбаністаў ад ілюстратыўнага да вобразастваральнага падыходу, аўтар суб’ектыўна вылучае персаналіі чатырнаццаці мастакоў, чые творы найбольш стылістычна адметныя для кожнага перыяду або ў чыім даробку пошук вобраза Мінска быў паслядоўным, прадстаўленым вялікай колькасцю твораў. Многія працы са згаданых у кнізе сталі ўнікальнымі дакументамі гісторыі архітэктуры і горадабудаўніцтва, бо будынкі, што натхнілі мастакоў, былі зруйнаваныя, а ландшафты – да непазнавальнасці змененыя.
Скарынкіна Таня
«… Пэўна, ніколі не змагу ўцямна сфармуліраваць, чым мяне так вабіць Ваша “матыльковае” пісьмо. Але што ёсць, то ёсць. Натуральна, гэта ніякія не нарысы. нарыс – класічны журналісцкі жанр, у якім аўтар распавядае пра нейкага героя ў досыць жорстка дэтэрмінаваным фармаце. А ў Вас, пра што (ці пра кага) Вы б не казалі, заўсёды гаворка ідзе пра «сябе любімую». Дакладней, не столькі пра Вас, колькі пра свет вачыма Вашай душы (прабачце за кляксу з эпохі рамантызму). Гэта нават не антынарыс, а некуды ўбок. Ды і ўвогуле, нават не ўяўляю, як можна ацэньваць Вашыя эсэ? Гэта як разважаць пра мятлушкі над летнім поплавам». (Валянцін Акудовіч)
Дубавец Сяргей
Когда брат спросил у меня, чем мы, белорусы, отличаемся от русских, я задумался. У нас разное происхождение, даже кровь разная, совсем иная история, другая земля, язык, менталитет… Словом, всем мы отличаемся. Проще перечислить, чем мы похожи.