Рэнесанс
5.00 руб.
Памер: 130x200 мм
Вага: 185 г
Purchase
Апісаньне
Пераклад з англійскай А. Арловай. — Мінск: Беларускі гуманітарны адукацыйна-культурны цэнтр, 1997. — 96 с. — (Адкрытае грамадства.)
ISBN 985-6012-36-8.
Пераклад паводле Peter Burke. The Ranaissance. Macmillan Press LTD, 1987
У сваёй кнізе знакаміты навуковец з Кембрыджа дыстанцуецца ад агульнапрынятага погляду на Рэнесанс як на з’яву чыста італьянскую, новую, якую лёгка аддзяліць ад часоў Сярэднявечча. Ён падкрэслівае захаванне сярэднявечных традыцый у літаратуры і мастацтве, працэс творчай адаптацыі класічных форм і каштоўнасцяў да новага культурнага і сацыяльнага кантэксту як у Італіі, так і па ўсёй Еўропе.
Аўтар разглядае праявы Рэнесансу ў мастацтве, літаратуры і музыцы, пачынаючы з яго вытокаў і завяршаючы XVII ст., калі моцны рух распаўся на нязначныя плыні.
ЗМЕСТ
1. Міф аб Рэнесансе
2. Італія: адраджэнне і абнаўленне
3. Рэнесанс за мяжой, або выкарыстанне Італіі
4. Распад Рэнесансу
5. Заключэнне
Бібліяграфія
Паказальнік
Пра аўтара
Пітэр Бэрк (Peter Burke)— брытанскі гісторык культуры, эксперт па гісторыі новага і найноўшага часу. Нарадзіўся ў 1937 годзе ў сям'і каталіка і хрышчонай габрэйкі. Вучыўся ў езуіцкім вучылішчы і ў каледжы святога Іаана пры Оксфардскім універсітэце. У 1962—1979 гг. працаваў у Школе еўрапейскіх даследаванняў Універсітэта Сасэксу ў якасці выкладчыка і старшага выкладчыка. Затым перайшоў на працу ў каледж Эмануэля пры Кембрыджскім універсітэце, дзе атрымаў званне прафесара гісторыі культуры. Вядзе калонку, прысвечаную пытанням культуры, у бразільскай газеце “Folha de Sao Paulo”. Сябар Еўрапейскай акадэміі, чалец Каралеўскага гістарычнага таварыства Вялікабрытаніі.
ISBN 985-6012-36-8.
Пераклад паводле Peter Burke. The Ranaissance. Macmillan Press LTD, 1987
У сваёй кнізе знакаміты навуковец з Кембрыджа дыстанцуецца ад агульнапрынятага погляду на Рэнесанс як на з’яву чыста італьянскую, новую, якую лёгка аддзяліць ад часоў Сярэднявечча. Ён падкрэслівае захаванне сярэднявечных традыцый у літаратуры і мастацтве, працэс творчай адаптацыі класічных форм і каштоўнасцяў да новага культурнага і сацыяльнага кантэксту як у Італіі, так і па ўсёй Еўропе.
Аўтар разглядае праявы Рэнесансу ў мастацтве, літаратуры і музыцы, пачынаючы з яго вытокаў і завяршаючы XVII ст., калі моцны рух распаўся на нязначныя плыні.
ЗМЕСТ
1. Міф аб Рэнесансе
2. Італія: адраджэнне і абнаўленне
3. Рэнесанс за мяжой, або выкарыстанне Італіі
4. Распад Рэнесансу
5. Заключэнне
Бібліяграфія
Паказальнік
Пра аўтара
Пітэр Бэрк (Peter Burke)— брытанскі гісторык культуры, эксперт па гісторыі новага і найноўшага часу. Нарадзіўся ў 1937 годзе ў сям'і каталіка і хрышчонай габрэйкі. Вучыўся ў езуіцкім вучылішчы і ў каледжы святога Іаана пры Оксфардскім універсітэце. У 1962—1979 гг. працаваў у Школе еўрапейскіх даследаванняў Універсітэта Сасэксу ў якасці выкладчыка і старшага выкладчыка. Затым перайшоў на працу ў каледж Эмануэля пры Кембрыджскім універсітэце, дзе атрымаў званне прафесара гісторыі культуры. Вядзе калонку, прысвечаную пытанням культуры, у бразільскай газеце “Folha de Sao Paulo”. Сябар Еўрапейскай акадэміі, чалец Каралеўскага гістарычнага таварыства Вялікабрытаніі.
Водгукі
Неабходны Лагін або Рэгістрацыя, каб напісаць водгук.
Раім паглядзець
Папулярныя нарысы пад назвай «Логіка», напісаныя дацэнтам, кандыдатам філасофскіх навук Паўлам Баркоўскім, прызначаныя для людзей розных узростаў, якія цікавяцца адной з самых старажытных навук у гісторыі чалавецтва. Кніга можа быць карысная выкладчыкам і студэнтам філасофскіх і прыродазнаўчых спецыяльнасцяў ВНУ і ССНУ.
Францішак Скарына — адна з самых вывучаных і разам з тых адна з самых загадкавых асобаў у беларускай гісторыі. Волат еўрапейскага Рэнесансу, арыгінальны мысляр і мастак… Мы многае ведаем пра Скарыну, але ў ягонай біяграфіі ўсё яшчэ застаецца шмат прагалаў і неразгаданых таямніц.
зьніжка
Ткацкія ўзоры, змешчаныя ў гэтай кнізе, зусім не выпадковыя. Кожны з іх узяты з рэальных прыкладаў нацыянальнага традыцыйнага мастацтва. Аднак іх фрагментарнасць, незавершанасць мусіць нагадаць нам пра тое разбурэнне, якое цягам стагоддзяў перажывала нашая спадчына, традыцыя і культура і якое візуальна можна ўявіць так, быццам моль аб’ела тканае палатно. Незапоўненыя клеткі крыжаванкі – гэта “дзірачкі” ў посцілцы, якую можна “адрамантаваць” (“зацыраваць”), упісаўшы туды правільныя адказы.